Eerste half dagje vrij - Reisverslag uit Barbados, Barbados van Cindy Nijs - WaarBenJij.nu Eerste half dagje vrij - Reisverslag uit Barbados, Barbados van Cindy Nijs - WaarBenJij.nu

Eerste half dagje vrij

Blijf op de hoogte en volg Cindy

19 Januari 2013 | Barbados, Barbados

Vandaag nog steeds in Barbedos een half dagje vrij. Ben op tijd opgestaan en me was laten doen en daarna zijn we naar het strand gegaan, super mooi en ben gelijk al verbrand dus moet even zonnebrand crème gaan kopen. Daarna even naar de winkels om een sim kaart te kopen zodat ik gewoon kan internetten op me telefoon als we niet te ver op zee zijn, wat dus betekend dat ik nu tussen 6 uur s’ochtends en 6 uur s’ avonds gewoon internet heb. Beetje jammer dat ik dan net aan het werk ben maar kan gelukkig weer beetje contacten met de buitenwereld anders ben je helemaal zo afgesloten. Duurde trouwens anderhalf uur voordat we daar mee klaar waren, omdat ze hier niet echt de snelste zijn helaas. dus waren maar net op tijd terug heb ik 10 min moeten douchen, omkleden, make up en me haar opsteken. Wat een drama. Hadden om half 5 een drill dus moesten allemaal eerst naar onze cabin om zwemvesten te halen en daarna bij de trappen gaan staan om de mensen in de goede richting te wijzen. Dit toen ze dus elke week, zodat de nieuwe passagiers weten wat ze moeten doen en zodat wij het vaak kunnen oefenen. S’ avonds weer klaar om half 9 en daarna gelijk door naar de mes om te eten. Was weer te vies voor woorden dus zal het jullie besparen. Morgen mogen we geloof ik wel lekker naar het normale eten.

• 24 Januari 2013 - 19:02

Martie:

Hoi Cindy

Wat een verhalen zeg en wat heb je al veel meegemaakt. Vind het leuk om je verhalen te lezen. Zo weten we een beetje wat jij allemaal doet. Hopelijk blijf je het leuk vinden maar volgens mij gaat dat helemaal lukken. En wat betreft het eten wordt vast ook wel beter haha.
    Liefs van ons uit Houetn en kijken uit naar je volgende reis verslag.

• 25 Januari 2013 - 10:04

Kees Kleppe:

Hoi Cindy,
    Net je verhalen gelezen en je foto's bekeken. Wauw dat ziet er heel mooi en aantrekkelijk uit.
    Denk dat je geweldige ervaringen opdoet :).
    Ik hoop dat je naast je drukke werkdagen ook lekker kan genieten van je vrije tijd maar dat is jou wel toevertrouwd denk ik. Moet nodig naar de kapper dus ben op zoek naar een goede vervanger van je.
    Mis wel dat gemak van even thuis knippen maar kan het toch niet laten groeien totdat je een keer terug bent haha. Veel succes en .......plezier Cindy.
    Groetjes , Kees.