Crossing ! (oversteek Carribean naar Europa) - Reisverslag uit Hamburg-Mitte, Duitsland van Cindy Nijs - WaarBenJij.nu Crossing ! (oversteek Carribean naar Europa) - Reisverslag uit Hamburg-Mitte, Duitsland van Cindy Nijs - WaarBenJij.nu

Crossing ! (oversteek Carribean naar Europa)

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

09 April 2013 | Duitsland, Hamburg-Mitte

13 maart was de eerste dag van de crossing wat een drama was dat, het gene waar ik zo bang voor was gebeurde. Zodra ik wakker werd moest ik al overgeven, toch naar het ontbijt gegaan aangezien iedereen me zei goed te blijven eten. Onderweg liepen we over het dek zie ik de horizon als een gek op en neer gaan. Chelsie naast me: "oja Cin was ik vergeten maar vooral niet naar buiten kijken dat maakt het alleen maar erger". Eenmaal boven een plekje gezocht wat het dichtste bij de wc was voor het geval dat. Op naar de Spa om het toch te proberen maar gelijk na de meeting ging het weer mis en kon ik het onderweg naar me cabin ook nog maar net redden. Zo eet smakelijk mensen ik hoop dat jullie dit niet lezen onder het eten ofzo;) Ik ben naar de dokter gegaan en die heeft me een injectie gegeven zodat ik voor 6 uur helemaal van de wereld was. Ideaal dat had ik net nodig, heb de hele dag en nacht erna geslapen. De dagen erna elke 8 uur een zeeziekpil genomen en droeg ik speciale bandjes om me polsen. Sinds toen ging het prima, los van dat de trolly's van de een naar de andere kant vlogen en met lopen het ene moment lijkt alsof je de steilste heuvel ever beklimt en het andere moment je bijna van een glijbaan gaat. Halverwege zijn we gestopt in Ponta Delgada dat zou eigenlijk Madeira zijn geweest maar omdat 1 van de motoren kapot is gegaan onderweg moesten we een kortere route nemen. Ik was lekker een halve dag vrij daar, dat had ik wel even nodig eindelijk op vaste grond na 5 zeedagen gehad te hebben. Daarna nog 3 zeedagen te gaan voordat we in Southampton aankwamen. Dat ging gelukkig allemaal goed want ik heb geleefd op zeeziektepillen. De 22e maart was het dan eindelijk zover de crossing is voorbij en het belangrijkste is papa en mama komen me ophalen! Want zoals de meeste van jullie niet wisten; het schip gaat in drydock voor 2 weken in Hamburg dus iedereen die wilde mocht in die tijd naar huis. Dat was niet eens een keuze voor mij natuurlijk. Het was zo fijn om ze weer in me armen te hebben het leek wel een film toen we elkaar weer zagen. Zulke schatjes zijn het, ik kon al geen betere ouders wensen maar al na 3 maanden van dit avontuur ben ik ze nog meer gaan waarderen, voor alles wat ze voor me doen en ze altijd achter me staan. Verder alleen maar leuke dingen doen met de liefste mensen om me heen en shoppen want wat heb ik dat gemist;)
Xx

  • 12 April 2013 - 10:46

    Martie Den Hartog:

    Hoi cin

    Wat zal jij je beroerd gevoeld hebben zeg. Zeeziek is niet niks. Maar gelukkig werkte de medicijnen.
    En ja ik kan me voorstellen dat je weer heel blij was dat je paps en mams weer in je armen kon nemen.

    Nu ga je weer genieten van je reis door Europa. Ga lekker genieten en ben benieuwd weer naar alle verhalen.
    liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Hamburg-Mitte

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2013

Europa

09 April 2013

Crossing ! (oversteek Carribean naar Europa)

12 Maart 2013

Laatste reisverslag Carribean.

18 Februari 2013

1 t/m 18 februari 2013

31 Januari 2013

2e week
Cindy

Actief sinds 10 Dec. 2012
Verslag gelezen: 781
Totaal aantal bezoekers 18940

Voorgaande reizen:

10 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: