2e dag st. Lucia - Reisverslag uit Saint Lucia, St. Lucia van Cindy Nijs - WaarBenJij.nu 2e dag st. Lucia - Reisverslag uit Saint Lucia, St. Lucia van Cindy Nijs - WaarBenJij.nu

2e dag st. Lucia

Blijf op de hoogte en volg Cindy

17 Januari 2013 | St. Lucia, Saint Lucia

Vandaag 2e dag op het schip in st. Lucia: waren de dag ervoor speciaal terug gegaan na het eten om mijn tas op te halen, omdat me make-up daar nog in zat. Word ik wakker de dag erna kwam ik erachter dat ik die in me troly in de salon heb gelegd. Moest bij een stand staan om flyers uit te delen aan de passagiers dat is wel saai maar moesten wel lachen want stonden daar en toen kwamen er jongens van de crew voorbij paar keken achterom naar ons en botsten daarom tegen elkaar op. Geniaal
Vandaag heb ik me eerste introductie gehad over de veiligheid van het schip en wat mijn taken zijn mocht er iets gebeuren. Het is trouwens heel lastig om je sokken aan te doen ofzo want staan op 1 been is bijna onmogelijk. Vandaag heb ik gewerkt met Nakesha(Jamaica) Amanda (australie) Maja en nog een fitness (is een koppeltje uit kroatie) Nicole (ergens uit caribieen) ……. Monica En nog een paar chinezen maar die namen onthou ik niet haha
Vandaag ook even naar de naaister geweest om me broeken in te korten want die zijn echt mega lang en tot nu doe stop ik ze in me panty kousjes me manager zei dat alleen europese meisjes zoiets kunnen verzinnen, wat meerdere van me overnemen trouwens, omdat hun hetzelfde probleem hebben.

  • 25 Januari 2013 - 11:47

    Joelle:

    hey mvr. de nijs,

    Het is niet de bedoeling dat je die mannen daar beetje gek maakt he ;)!
    En wat een handig europees (hollands) meisje ben je toch haha...
    Veel plezier en ik blij je volgen

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: St. Lucia, Saint Lucia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2013

Europa

09 April 2013

Crossing ! (oversteek Carribean naar Europa)

12 Maart 2013

Laatste reisverslag Carribean.

18 Februari 2013

1 t/m 18 februari 2013

31 Januari 2013

2e week
Cindy

Actief sinds 10 Dec. 2012
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 18978

Voorgaande reizen:

10 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: