1 t/m 18 februari 2013 - Reisverslag uit Antigua, Antigua van Cindy Nijs - WaarBenJij.nu 1 t/m 18 februari 2013 - Reisverslag uit Antigua, Antigua van Cindy Nijs - WaarBenJij.nu

1 t/m 18 februari 2013

Door: Cindy de Nijs

Blijf op de hoogte en volg Cindy

18 Februari 2013 | Antigua, Antigua

Zo het is alweer Februari, de tijd gaat zo snel hier. Elke dag werken van 7.30 am tot 8.30 pm, in het begin was het heel zwaar maar ben er nu wel redelijk aan gewend. Ik kan nu al niet wachten om weer de normale uren te draaien als ik thuis kom, heb dan zoveel vrije tijd in eens.
Sinds kort probeer ik paar keer in de week voor het werk hard te lopen op het dek wat me min. 5 minuten per rondje kost. Ik moet toch wat door al dat eten hier. In de ochtend is het uitgebreid engels ontbijt maar tot nu toe hou ik het bij een croissantje en een broodje en dat heb ik echt nodig om de ochtend door te komen. 's-Middags is het alweer warm eten, friet enz. dus probeer meestal toch iets van brood te eten want daar ben ik niet zo van dat warme eten in de middag. 's-Avonds is het eten goed te doen, veel keus en kan soms zelfs echte Hollandse pot eten (worteltjes, aardappelen en vlees) lekker hoor. Weten jullie nog dat ik vorige keer vertelde over het vieze eten in de mes wat ik nu verbannen heb. Dat is omdat het schip in "red level" is 42 uur nadat de nieuwe passagiers op het schip zijn aangekomen, omdat ze bang zijn dat ze een virus op ons overdragen vanwege het buffet. Maar heb daar nu maniertjes op gevonden. Ik smokkel elke dag dat we wel bij het buffet mogen eten, yoghurt mee en bewaar die dan in de koelkast in me cabin dit is dan voor in de ochtend. In de middag is er hier een soort snackbarachtig (frankies) daar kan je broodje worst,kaas,hamburger,kip,vis enz. eten dus dan eet ik daar. En voor 's-avonds, of ik heb nog noodles die ik koop aan land of we gaan uit eten op schip. En daarna soms naar een show of gewoon even wat drinken, die cocktail dus Antien;) heet strawberry dackery geloof dat er rum in zit. En tanden bleken doen we hier niet dus heb geen idee. Had vorige week een waarschuwing omdat me jurk tekort was met formal night. Dus voortaan lekker lang tot over me knieën (nee grapje kan nog wel iets draagbaars vinden gelukkig). Opa's en oma's bedankt voor jullie kaartjes en me lieve papa, mama, Nicky en Alan natuurlijk ook. Ze hangen weer mooi op hoor in me cabin net als de rest van al me foto's. Dus kan lekker naar iedereen kijken voordat ik ga slapen;) Van de week Valentijnsdag heb een cocktail gekregen, een roos en een pineapple jus haha ze weten wel hoe ze me blij kunnen krijgen hier.
3 februari had ik een hele dag vrij in St.John (Antiqua) met Chelby (Australië, schoonheid) we zijn eerst naar Devils Bridge geweest en daarna naar het strand wat echt prachtig was. Precies zoals op plaatjes wit zand en klaar helder water. Ik ben ook helemaal niet bang hier in het water, wat ik volgens Chelsie wel moet zijn vanwege de haaien maar ze zegt als je er een ziet; just punch him in the eye !! Haha gek kind.
4 februari had ik IPM wat betekent dat je op het schip moet blijven voor in ieder geval van nood. Dus Chelsie heeft een tas voor me opgepikt die de ouders van Kyra en Erik mee hadden genomen naar St. Maarten van ons thuis uit Nederland.
6 februari was ik een halve dag vrij in St.Vincent en zijn we naar het dichtstbijzijnde strand geweest wat niet zo bijzonder was dus heb ik de hele middag zitten skypen. I love technology! Wilden eigenlijk naar een plekje in St.Vincent waar de film van Pirates of the Caribbean is opgenomen. Maar was een uur rijden en aangezien ik om 3 uur weer terug op het werk moest wezen had dat niet zoveel zin.
8 februari had ik weer een halve dag vrij in Barbados waar ik samen met Monica (Engeland, acupuncturist),Yang (China,massage), Chloë en Lauren van een brug ben gesprongen met een touw (maak je niet druk was maar een klein bruggetje).
11 februari had ik halve dag in St.Kitts wat echt een geweldige dag was, waren weer op een prachtig strand en hebben daar gesproken met mensen van de spa van een princess ship. Zo leuk om ervaringen uit te wisselen en te horen hoe het gaat bij hun.
12 februari had ik een halve vrij in Dominica wat niet zo bijzonder was, los van de carnaval die ze daar vierden wat wel leuk was om te zien, maar balen want alle winkels waren gesloten. Dus heb weer even zitten skypen en daarna terug naar het schip om op crew dek even te zonnen. Het lijkt nu alsof ik heel veel vrij ben maar dat valt best mee hoor;) We hebben 5 nieuwe mensen gekregen in de tussentijd 1 kapster uit Zuid-Afrika (ja ik hoopte dat we nederlands konden praten maar nee hoor mevrouw kwam uit een ander gedeelte dus verstaat me niet) jammer hoor. 2 nieuwe nagelstylistes omdat 1 dr contract verlopen was en de ander werd overgeplaatst naar een ander schip, de nieuwe komen uit Jamaica en die andere uit Slovenië geloof ik. 2 weken later 2 nieuwe massage therapeuten nog geen idee waar ze vandaan komen maar weet 1 ding en dat is dat die man op me zenuwen werkt is in de 40 en praat alleen maar onzin en wil iedereen aanraken. Wegwezen bah bah...Verder was het een normale week en veel werken dus omdat maandag de 18e pas weer me volgende vrije dag is. Wat dus morgen is en ik dan in St. Maarten ben waar ik heel erg naar uit kijk. De ouders van Kyra en Erik komen me oppikken en na hun werk gaan we naar alle leuke plekjes daar. Hoe gaat het verder met jullie daar darlings? En hoe is het met de Cosmo klantjes?

Xx

  • 18 Februari 2013 - 22:10

    Pdenijs/w De Nijs Ducenne:

    Hoi Cindy,leuk allemaal wat je daar mee maakt.(ook om te lezen)Hier gaat alles op wieltjes,en Daisy.

  • 19 Februari 2013 - 18:01

    Manuela:

    Hoi hoi,
    Goed bezig hoor hardlopen op het dek!!! met als finish een duik in het zwembad???
    Fijn te lezen dat het goed met je gaat en dat je buitenom de lange werkdagen ook nog lekker kunt genieten van de mooie omgeving en mooie stranden.
    Gr. Manuela

  • 24 Februari 2013 - 12:31

    Roos:


    Hallo Cindy wat gaaf alle maal
    Ik hoorde van je ma wat je was gaan doen
    Stoer hoor
    We blijven je volgen
    De Gr. De spaansjes uit Middelburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Antigua, Antigua

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2013

Europa

09 April 2013

Crossing ! (oversteek Carribean naar Europa)

12 Maart 2013

Laatste reisverslag Carribean.

18 Februari 2013

1 t/m 18 februari 2013

31 Januari 2013

2e week
Cindy

Actief sinds 10 Dec. 2012
Verslag gelezen: 924
Totaal aantal bezoekers 18958

Voorgaande reizen:

10 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: