2e week - Reisverslag uit Saint Kitts, St. Kitts and Nevis van Cindy Nijs - WaarBenJij.nu 2e week - Reisverslag uit Saint Kitts, St. Kitts and Nevis van Cindy Nijs - WaarBenJij.nu

2e week

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

31 Januari 2013 | St. Kitts and Nevis, Saint Kitts

Hallo iedereen,

Het is alweer even geleden dat ik iets van me heb laten horen, maar het is gekkenhuis geweest. Niet zo zeer omdat het druk is in de salon maar meer omdat ik eerst mijn weg moest zien te vinden letterlijk en figuurlijk;) De eerste week was zwaar en emotioneel, maar het gaat nu goed met me. Ik geniet van alle momenten en sinds een week is Chelsie op het schip gekomen wat echt me maatje is geworden hier. Ik ben vrij geweest in Grenada voor een halve dag en zijn gewoon lekker naar het strand geweest en cocktails drinken dat gaat ook prima hier.
Heb weer een nieuw drankje gevonden mensen;p Daarna dagje vrij in St. Kitts samen met Chels die een half dagje vrij had. Dus zijn ‘s ochtends naar het strand geweest en ‘s middags even op internet geweest en daarna lekker rustig aan gedaan omdat ik weer terug moest zijn op het schip om 17.00 uur, omdat we dan weer verder gaan varen. Ben in Tortola in mijn pauze even van het schip gegaan om een broodje te halen en een smoothie. Hebben ondertussen al 3 passagiers drills gehad en 1 crew drill. Elke week hebben we een drill zodat de mensen weten naar welk gebied ze moeten gaan en zodat wij weten wat we moeten doen. Crew drill is dus alleen voor crew en dan komen er in plaats van passagiers andere crewleden zich gedragen als idioten zodat we weten hoe we moeten reageren in het ergste scenario. In de salon is het tot nu toe rustig behalve op zeedagen dan hebben we het wel drukker. Me engels gaat steeds beter, sommige mensen denken zelfs dat ik uit Engeland kom maar dat is wel een beetje overdreven;) Ik had een halve dag vrij in St. Lucia en ben met Lauren (Engeland, kapster) Chloé (Engeland, schoonheid) Nekesha (Carribean, nagelstylist) Catalin (weet niet precies waar vandaan is jongen van fitness) en Chelsie (Engeland, en zij doet dat met schokjes dat je cm kan verliezen) naar het strand gegaan en zijn wezen jetskiën dat was echt geniaal. Zat samen met Chels op een jetski en zijn er 1 keer af gevallen en allebei onze zonnebril verloren. Gelukkig heb ik er 3 meegenomen dus geen zorgen. Ik lust trouwens nu zo’n beetje alles want soms moeten we eten in de mes dat is een gedeelte waar alle crew eten en dat is echt zo vies. Dus op dit moment waardeer ik alles wat hygiënisch is. Ik probeer jullie op de hoogte te houden op deze manier en zoveel mogelijk foto’s te plaatsen.
Wat mama doet trouwens want kost teveel tijd om te uploaden;)Veel plezier morgen met 25plus! En fijn weekend iedereen. Kussiess.

  • 05 Februari 2013 - 10:34

    Op/Oma De Nijs:

    hoi Cin, leuk om weer wat van je te horen en dat je je draai kan vinden.wij ge nieten van je verslaaag.en dat ook ;n maatje heeft toppie.hier gaat het ook goed maar erig koud en veel sneeuw ge had en koudkoud -koud.veel geleuk en succes.xxx.

  • 07 Februari 2013 - 16:59

    Antien:

    Hai Cindy,
    Leef mee met je reisverslagen en alles wat je beleeft!!! Welke lekker cocktail is dat?? Wat zit erin?? En komen ze al voor het bleken van de tanden, ben zo bnieuwd hoe dat verloopt?
    Succes met alle dagen zo ver weg en alleen met jezelf en de crew!!
    Lieve groet uit Arnhem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: St. Kitts and Nevis, Saint Kitts

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2013

Europa

09 April 2013

Crossing ! (oversteek Carribean naar Europa)

12 Maart 2013

Laatste reisverslag Carribean.

18 Februari 2013

1 t/m 18 februari 2013

31 Januari 2013

2e week
Cindy

Actief sinds 10 Dec. 2012
Verslag gelezen: 665
Totaal aantal bezoekers 18960

Voorgaande reizen:

10 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: